Zarządzanie rozmowami VOIP dzięki centrali telefonicznej Kerio Operator

Kerio Operator to najmłodszy produkt w portfolio Kerio. Kerio Operator Box, wersja produktu wraz z appliance może być dostępny w dwóch wersjach 1120 (mały appliance) i 3230 (duża wersja appliance).

Dostępny jest także Kerio Operator w postaci obrazuISO. Jądrem systemu jest Debian a bazą dla samego oprogramowania jest Astersik.

Wersje software i hardware nie różnią się od siebie funkcjonalnością. Konsola administracyjna programu dostępna jest w wielu językach w tym także w wersji polskiej. Kerio Operator pomimo zaawansowanych możliwości jest produktem intuicyjnym dedykowanym dla małych i średnich przedsiębiorstw. Licencjonowanie produktu zaczyna się od 5 użytkowników w górę z możliwym powiększeniem paczki o wielokrotność 5 licencji. W ramach jednego konta licencyjnego mogą być podpięte trzy telefony.

Konfiguracja i administracja centralą odbywa się za pomocą webowego panelu administracyjnego dostępnego także w języku polskim.

Użytkownicy tej centrali telefonicznej VoIP mają możliwość logowania się do web panelu w którym mogą odsłuchać nagrane wiadomości, ustawić przekierowania, ustawić listę kontaktów, sprawdzić historię połączeń.

Istnieje dedykowana aplikacja Kerio Operator na urządzenia mobilne, ponadto klienta można skonfigurować na dowolnym telefonie VoIP, aplikacji klienckiej na komputerze lub dowolnej aplikacji VoIP dla urządzeń mobilnych.

Centrala telefonii Internetowej Kerio Operator posiada niezbędne certyfikaty Unii Europejskiej, dzięki czemu posiada niezbędną legalizację dla pracy także w Polskiej rzeczywistości. Administrator posiada możliwość dodania komercyjnych lub własnych zapowiedzi telefonicznych, Archiwa umożliwiają nagrywanie rozmów, dzięki czemu centrala nadaję się także do prowadzenia działalności Call Center. Ograniczeniem dla przechowywania archiwów jest jedynie sprzęt, na który decyduje się klient. Kerio Operator wspiera Digium TE122 (T1/E1 1-port PRI), umożliwiając integrację o korzystanie z istniejące, klasycznej linii telefonicznej.

W nowej wersji centrali Kerio znajdziemy także wsparcie dla połączeń fax i integrację z Salesforce.

Do najważniejszych funkcji Centrali VoIP PBX należą:

  • Automatyczna sekretarka
  • Obsługa połączeń oczekujących
  • Połączenia konferencyjne
  • Przekazywanie i odbieranie połączeń, system oczekiwania na połączenie oraz ich nagrywanie
  • Obsługa faksu
  • Intercom (paging)
  • Integrację z Salesforce.com i CRM
  • Pocztę głosową na e-mail

Dane kontaktowe

Sun Capital Sp. z o.o. 
ul. Ołtaszyńska 92c/6
53-034 Wrocław

tel. +48 071 707-03-76
tel. +48 071 360-81-00

suncapital[at]suncapital.pl

www.suncapital.pl

Subskrybuj nowości

Newsletter obsługiwany przez sendingo