26 marca 2019 - GFI Software wycofuje się ze wsparcia technicznego produktu Kerio Operator

Kerio Operator pozostaje produktem w ofercie GFI Unlimited bez wsparcia technicznego, w modelu sprzedażowym subskrypcyjnym. Oferowana subskrypcja dla produktu (w ramach odnowień licencyjnych) przekształca licencje z wieczystych na subskrypcyjne w modelu zakupowym rok, dwa, trzy.

Poczta głosowa na e-mail

Kiedyś – PBX był magicznym pudełkiem na ścianie. Dziś – to serwer w serwerowni. Kiedyś – PBX wymagał specjalisty telekomunikacyjnego. Dziś – administratora IT, który będzie zarządzał produktem tak prostym, jak każdy inny produkt Kerio. Dzięki Kerio Operator możesz odbierać wiadomości z poczty głosowej w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy, że wejdziesz na swoją skrzynkę e-mail i przesłuchasz zostawione dla Ciebie informacje.

Automatyczna sekretarka

Niezależnie, czy potrzebujesz prosty komunikat z prostym przeniesieniem połączenia, czy złożone menu, edytor automatycznej sekretarki pomoże Ci stworzyć to, czego Ci potrzeba. Komunikaty na początku menu lub pod przypisanymi przyciskami? Dopasowanie czasowe w zależności od godzin pracy biura lub wakacji? Ustawisz wszystko jak chcesz, dzięki nowemu Kerio Operator.

Automatyczne dostarczanie usługi

Auto provisioning w Kerio Operator przenosi konfigurację telefonów sieciowych na wyższy poziom. Przy podłączeniu nowego telefonu, Kerio Operator wykryje go w sieci, skonfiguruje i przypisze numer wewnętrzny. Możesz zmienić wszystkie ustawienia bezpośrednio z konsoli administracyjnej. Obecnie możesz dokonać wyboru z tak popularnych Marek jak Cisco, Linksys i Snom.

Łatwiejsze zarządzanie numerami wewnętrzymi

Myphone to interfejs użytkownika Kerio Operator. Umożliwia on użytkownikowi odsłuchiwanie skrzynki głosowej, ustawianie przekazywanie połączeń, przeglądanie historii połączeń, wybierać i kończyć połączenia. Przy tworzeniu interfejsu kierowaliśmy się zasadą „mniej znaczy więcej” a efektem jest przejrzysty i prosty system obsługi dla każdego użytkownika. MyPhone umożliwia dostęp do skrzynki głosowej i ustawień telefonu nawet poza biurem, np. korzystając z VPN w Kerio Control.

Dane kontaktowe

Sun Capital Sp. z o.o. 
ul. Ołtaszyńska 92c/6
53-034 Wrocław

tel. +48 071 707-03-76
tel. +48 071 360-81-00

suncapital[at]suncapital.pl

www.suncapital.pl

Subskrybuj nowości

Newsletter obsługiwany przez sendingo